14AUAA01B

14AUAA01B

sunnuntai 25. tammikuuta 2015

Kytkimen avaaminen

Kytkimen tarkastus.
kytkimeen pääsee käsiksi kun irroittaa vaihdelaatikon.
ennen kun laatikkoo alkaa irroittaan niin pitää akku ottaa irti ja kaikki muut mitkä on tiellä irroitusvaiheessa.
Vaihteistoöljyt kannattaa myös päästää pois koska vetarit joutuu irroittamaan ja vetareitten irroituksessa öljyä roiskuu sinne tänne.
kun laatikosta on ottanut kaikki pultit irti ja jos laatikko ei irtoo niin sitä voi vääntää irti kangen avulla varovaisesti.
kun laatikko on alhaalla niin paineasetelma otetaan pois, sen jälkeen kytkinlevyn saa irti.
Jos kytkinlevyssä ei ole uraa juuri ollenkaan niin se on huono ja vaihdettava.

Moottori ja vaihdelaatikko.
Vaihdelaatikko.
Vetoakseli irroitettuna.
Moottori pitää tukea tukipilarilla, koska moottorin toinen pää tulee vaihdelaatikkoon kiinni ja jos laatikko irroitetaan ilman tukipilaria niin moottori kallistuu ja jos pahasti käy niin se saattaa tipahtaa.
Purettiin akku, ilmansuodatin, jäähdytysjärjestelmän letkuja, kytkinvaieri, sähköjohtoja ja kaikki muut mitkä oli tiellä vaihdelaatikon irroittamisessa.  
Vaihdelaatikon pultit on irti.
Vaihdelaatikko.
Vauhtipyörä ja kytkinasetelma. Tähän tulee vaihdelaatikko kiinni.
Kytkinlevy ja paineasetelma.
Kytkin pitää keskittää että saa laatikon paikoilleen.
Laatikko on nostettu paikoilleen vaihteistonostimella.
Vaihdelaatikko paikoillaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti